Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Amanda - 16 oktober 2011 17:42

♥ Jag gör alltid något på helgern! , jag har nästan alldrig tråkigt . (Y) Fast  på vintern , är jag borta hela  tiden , skidtävlingar , läger osv .. ♥


♥Jag är rätt så lat ..   


♥ Jag ä lite blyyg ibland 


♥ GOTTEGRIS!


♥  Jag vill bli sjuk ,(feber) , å få vara mysiigt sjuk :) Konstigt- vet men ...



                                                  
          ♥

Av Amanda - 16 oktober 2011 17:09

Hejsan nu sitter jag här med myysfamiljen , och kollar på film .. :P  Kollar på 2012 ,  har sett den många ggr , men den ä ju så bra ..  




 

Ska väl ut o cykla sedan , då den ä färdig   , för å ha ngt å göra  ;) ♥


Men ajah , hejdåå .. ♥

Av Amanda - 16 oktober 2011 14:32

Hejsaan , har inte bloggat så mkt men jag har  haft fullt upp idag .. 

för idag  har jag hjälpt pappa med Höet, och en massa andra saker ute saker ute . Så CATCHING  $  ♥  och sedans ska jag väl ,göra något , kanske ta lite kort ? ..   


Men nu ska jag först goasaa lite med dom här sötnosaarna ♥

   

Garbo .. hih♥                                    Och min lilla Tjockiis ♥ Har inte komme på ngt namn ännu så kallar hon/han för Tjockiis , för han ä  så gulliig och tjock ..:P ♥

Men ja nu har ni fått sett två kattungar ; ) '' men ni kommer få se dom andra strax   

Det här blev ett konstigt inlägg  ..


Puss ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards