Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Amanda - 27 april 2012 20:47

Jag skulle vilja se denhära  ! , hehe .

  


Älskaaa . ♥     

Av Amanda - 27 april 2012 20:15

Jaaoo , vi har ätit Taco idag . Det var väl  gott . Men nu så är jag lite bättre i magen . :D Så tror jag kanske ska ut o springa en sväng snart med pappaa .. Men det känns som latheten har kommit ikapp mig idag .^^


Men iaaf , taggad till ÖSTERSUND IMORN ♥ Storsjöbadet med alla Ramsele skidåkare . :D ^^  Kommer väl bli kul , men känner mig inte speciellt taggad till o bada . Hoppas det har ändrat sig till imorn :D


 


Men  nu ska jag se vad jag ska göra . så hejdå .

Av Amanda - 27 april 2012 13:50

Hemma nudå , alldeles för mig sjäälv . Och kollar på gyllene knorren .

Drog hem från skolan vid tolv. . (  ont i magen . )   Också hade vi ju såklart inte min medicin hemma så pappa har åkt till ramsele nu för o köpa . (Y)  Ingeee braaaaa deeet hääära ..

  men jag kommer lägga upp en outfit bild nu eftersom jag ändå inte har så mkt att göra . :) ♥


 

Ska hjälpa mamma med tvätten nu .

Vi hörs senare . ♥

Ovido - Quiz & Flashcards