Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Amanda - 2 april 2012 17:12

     




 ♥ gaste Carl johan Bergman  .. 

     

Snyggaste Carl johan bergman ♥ .. mkt snyggare i verkligheten . lovar . 


 Jag kan inte ladda upp ngr fler bilder :( .. Ska försöka lite senare , men nu ska jag  lite snabbt om vad jag gjort osv .. 


Fredag  - Var det sprint gick bra  . Jätteroligt . 


Lördag - Stafett jag matilda & Vickan . ledde över hela menm såklart att jag skulle skjuta bort oss på sista skjutningeen ..  :*(  hade varit rolgit med SM bronsmedalj 

Och efter tävlingen så var jag med Emmy , o en massa o skulle  fråga efter ngr autografer  ,  hehe . 

Och sedan så kollade vi på Helena Ekholm , Bettan ^^ :P , Carl johan . 

Sedan efter att alla tävlat så var det middag för alla skidksyttar nere på stan .  Väldigt gott vare , Sedan , Gick vi och köpte lite efterrätt på jag , Agnes , Viktoria o Ebba + matilda . Och sedan så var det dags för prisutdelning och då var Marie Serneholt där och sjöng lite innan sllt började .  Då fick man  en pokaaal :D 


 Kommer mer bilder senare , ♥  SM 2012 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Ovido - Quiz & Flashcards