Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Amanda - 16 april 2012 19:00

Jag vill pierca mig i naveln .. :D

 

Åh, så snyggt till sommaren .

Av Amanda - 16 april 2012 18:26

Åh , nu kan sommaren få komma för nu är ju nästan all snö borta ändå . -.- ♥ 


 
    

men nu ska jag titta på reprisen av big brother , Tjarååå .  :)

Av Amanda - 16 april 2012 18:15

Hahah . 

Matilda försöker slå mitt rekord på hennes Ipad , med spelet Temple Runner  , så nu sitter hon och nördar det framför tv, för er som ville veta ..  . Men nu ska jag ta mig een låååååång och varm dusch . . ,

Av Amanda - 16 april 2012 16:44

Heejsaan ,  :) 


Skolan idag  var ju  normal , lite dryg bara . Men ska jag va ärlig så tycker jag faktiskt skolan är rätt så rolig .. eheh , näme ibland kan den vara det . :D


men ska lägga upp en outfit bild , tänkte ta en bild med kameran men såklart att det inte ska funka o hä in dom nu såklart , så då tänkte jag ta med web cameran , men då skulle ju såklart inte den den heller funka .. så får bli en gammal , halv outfit bild .. . =)



Välrdens sämsta . Men bättre bilder kommer nog ngn dag ..


 Och idag är det fotbolls träning , och pappa är inte hemma så han kan intr skjutsa mig heller ,  och  dom har nyss hyvlat vägen så  det blir så segt o cykla . Så tror jag stannar hemma ( måste ju .. )  


Men ska nog ut o springa en sväng snart , Så vi hörs .. ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards