Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Amanda - 10 april 2012 21:44

Suuper rolig dag idag i Östersund (: köpte ganska så mycket , en tröja från cubus , 249 , byxor från Gina tricot -: 599.. Dom byxorna som jag visat på bild lite tidigare "" en. Tröja från Gina tricot -: 200 bandeu -:60 och ett vitt linne 99 .. Men det har iaf gjort mig nöjd idag :D <3 och Matilda har ju köpt iPad 3 (; så det är sen jag bloggar på just nu :D så ska inte skriva så mkt mer för hon vill ha tillbaka den ... :P. Så jag lägger in bilder imorn om jag hinner , för imorn så kommer Emmy hit också , :D så vi får väl höras snart ngn gång . Hejdååå :D

Av Amanda - 10 april 2012 08:30

Den här tiden har jag vaknat ungefär hela lovet . Runt åtta varenda dag .. hehe . 


Bilden är inte tagen idag för datoorn dampar .

men jag ksa iaf ha den här tröjan , svarta jeans och min skinnjacka . ♥.. 

tog en väldigt enkel outfit  ,eftersom man ska prova kläder osv , så är det enklast . . Men ajah , vi hörs väl då jag kommer hem hejjdåå . ♥

Ovido - Quiz & Flashcards