Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

2000 kr ♥

Av Amanda - 22 juli 2012 19:12

Heej  , nyss kommit hem från sollefteå med en helg av roliga tävlingar och massvis med underbart  folk . :) 


orkar inte berätta så mycket ,men iaf . I fredags så cyklade vi ju 2.2 mil . Tog 54 minuter .. :) 

och i lördags , så bodde vi ju på hotell tills ' idag ' . och igår kväll / Natt . Så var det ju Ungdomens dag  så då var vi där och hade kuul med massa folk  , men de var rätt så  tomt där så vi drog hem till hotellet vid tolv och då for ju alla andra hem till sig osv.. och sen så klev vi upp imorse vid 8 , åt frukost och drog sedan till parken för broloppet :)


Vart nöjd med reulstatet , kom 5 av alla tjejer , Och grymma  Ebba som kom före Robin Bryntesson (Y) Grattis  ♥


Vann även tjejklassen :)   Amen nog om de sen var det ju prisutdelning och och utlottning för trippeln och broloppet , och jag vann 2000 kr ;)  hehe , brukar aldrig vinna någonting . Det högsta jag vunnit är typ 100 kr ..    Så jag är glad o nöjd över helgen . Haft superoligt. :D


 Orkar inte lägga in några bilder , så gör det imorgon .:D    






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards