Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Amanda - 7 juli 2012 09:22

Idag är det lungjsö dan , har fixat mig och snart så ska jag väl börja cykla ner på byn för o hjälpa till :)


Och igår så kom  mammas bror och hans familj ,  - som hon aldrig träffat - och han kommer från Usa , och pappas kusins , familj har kom också  och snart så kommer 4 st till , Så nu är vi snart 20 stycken här hemma ^^ .


Och igår då alla kom så körde vi vatten krig  - Jag , Enya  , William , Johanna , Felicia , matilda och Jacob - En utav dom som kom igår  ,  - lika gammal som mig . '' .


SJUKT roligt igår , och idag kommer det nog också bli det . :)


Men nu några bilder och förlåt för mitt svamliga inlägg ..


okej ,det vart visst ionga bilder för den här jävla datorn , vill inte det just nu .... :) Men nnu har iaf , alla vaknat så nu ska jag väl ta o vara lite sociiiaaaaaaal med allaa .. .♥ hejdåå . HA en grym dag allihopa .


// Amanda & Enya ♥



Ovido - Quiz & Flashcards