Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Amanda - 31 juli 2012 22:22

         

 


orkade inte göra ett eget klädgollege så tog bara en gammal arkiv bild på kläder .. :P


Ja , vet inte vad jag ska göra med mina pengar , hehe .. Nu mobil  , ljusystem , kläder eller så kanske en kamera eller nått .. Och vet inte om jag orkar spara pengar till mobil eller nått sånt .. :P


men ska fortsätta kolla på en ny film jag köpte idag , med varm oboy och ''överkuddad säng'' :D

Av Amanda - 31 juli 2012 21:51

Varit i östersund hela dagen  , då vi kom dit så  åkte vi rullskidor på rullskidbanan där , älskar den är så enkel :)


Träffade även på Hulda där , så åkte lite med henne :) ( en som jag tävlar mot ) ♥


och efter det passet så  duschade vi och bytte om och drog sedan till Lillänge för att äta . Och pappa ville ju inte fara på stan , så vi åkte till Agnes och hennes familj 'torgrimsson ' och hälsade på hos dom  i deras nya hem . Dom är ju nyinflyttade dit till Östersund :)  Förut så bodde dom ju i junsele  - lite utanför . Och lägenheten var så fin ,  :D Åh, så avundsjuk jag vill också flytta dit .. :P ^^ ♥  Och dom hade jätte nära till Gallerian och skolan Allt .. :D


Ska försöka komma dit nu  nån dag innan skolan börjar , och köpa  lite nya kläder innan skolan börjar . - Haha , vill alltid ha det ..  och kanske gå på bio och göra något  :D ♥


men ajah , nog om det .. :P  nu vart det jätte mycket text , men tror nog att ni orkar läsa det  .  :*


   


Tycker den här bilden vart så cool  på nå sätt :P ^^



Ovido - Quiz & Flashcards