Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Amanda - 9 juli 2012 16:32

hej  , idag har så har det ju regnat hela dagen  , vilket det nästan gjort varenda dag nu  .. ^^ . Men jag åkte iaf , till östersund med Mattias , Jacob , Philip och Enya idag :) Så det gjorde inte så mycket att det regnade , för vi hade kul ändå .. :D Köpte , ett par shorts - ljusblåa - En långärmad tröja , med militär mönster  , två t-shirtar med knut där nere .. Och jaoo ,sen köpte jag nog inge mer . Några krämer o så också . :) .  Och egentligen så har jag inte kommit hem ännu heller , utan jag bloggar på Enyas iphone :P♥  


och snart så ska vi väl börja dra hemåt i , mattias lillbil .^^ .. 

men nu orkar jag inte skriva nå mer , eller lägga upp någon bild , . SÅ vi hörs sedan .. ♥ :*



Ovido - Quiz & Flashcards