Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

kom hem 3 igår natt .. :D

Av Amanda - 31 december 2011 10:14

Superroligt! har det varit  , förutom att man kom hem så sent inatt  ''imorse '' så man blev övertrött och kunde inte  somna om när vaknade i sollefteå 20 över 1 .. och innan det så sov man ju efter en liten stund efter att vi åkt från lima vid 5 ngn gång . somnade vid 7 och vaknade 9 för då var vi i sundsvall och skulle äta på Max , ehehe . usch .   tror inte ni bryr er om när jag sov elr inte så  , nu ska jag börja skriva om ngt annat  .  


men iaf  , det gick jätte bra på tävlingarna ( första tävlingen i år! ♥

sköt väl bort mig på båda dagarna lite  men gick bra ändå :D  och jag lovar att bilder kommer men datorn dampar så jag kan inte  hä in ngt på datorn ..  men på tävlingen så tog dom en massa bilder så dom lägger väl in den på swe-cup hemsidan så då kanske man kan ta ngn där ..   

det har varit jätte roligt iaf! ♥♥ och nu nästa helg så ska vi till Boden ! :) längtaaR!  :D    och ngn dag nu till veckan så ska vi till Östersund och då ska man vöäl klpa lite grejjer för pengarna man fått :) 


Förra året så köpte man ju kameran , och nu iår så tro ja att jag ska köpa , ny mobil annars så ska jag köpa lite kläder , och hårgrejjer :D  Onepiece kanske ? ..  zipperall . 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards