Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Amanda - 22 december 2011 15:26

Men iaf  , idag har vi haft jätt mysigt på skolan iaf , ♥ På morgonen så gav vi varandra julklappar osv , och fick en suupersöt  ''Snöfallskula '' älskar den :) - av amelie ♥ och en jordgubbs tvål & apelsin kola av Lo :D  Oxå , fick jag ett par UGGS ?! , av chanel i tisdags ♥♥♥ ( gamla o utslitna så hon ville inte ha dom nå längre , vilket jag inte fattar , supersöt var hon som gav dom till mig, älskaaa dom ♥ ( måste köpa ngt riktigt bra till henne ♥ :D  och nu om nånting annat .


 och igår så  åkte ju jag till sollefteå efter skolan , och åkte till therese och var med henne en pytteliten stund ! :'( ♥ och  åkte sedan på träningstävling  :)  oxåå , fick jag en present av  therese men ska öppna den på julafton . :D  .. 3/2 dagar kvar ! .


men iaf , nu sitter jag o lyssnar på musik och håller på vid datorn , och ska strax fara ut o åka lite skidor me syrrorna '' :D 


Asdålig bild :P 

Förlåt för överedigerad bild men  jag ser hemsk ut ;) ..  


Ska draa ut nu så syns!  ♥

Ovido - Quiz & Flashcards