Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Amanda - 10 december 2011 22:12


Hej ! 


Jag har inte hunnit köpt nån julklapp till nån , och känns som om jag inte kommer hinna heller .. men till helgen så ska vi till Ö-vik på skidtävling så det måste ju gå o fixa då .. ;) ♥ men ajah , nu ska jag ta o lägg mig / kolla på film . kom hem från julmiddagen för en stund sen  , hehe .   Gott , vare  + roligt '' .    ajah  . --->Godnatt  ska kolla på avatar troja .. :P

Av Amanda - 10 december 2011 09:44

Heej ,  igår så åkte jag till sollefteå efter skolan , eftersom att ingen var hemma och pappa hade ju nyckeln såklart .. så då åkte jag med  pappa till sollefteå :D + a men idag , så ska jag iaf , åka bobb , skidor & sedan mot kvällen så ska vi på julmiddag, på gamla skolan /Affärn .. Och där ska vi lussa som vi gjort 3 gånger nu , med alla lungsjö barn . ;)  + att man brukar få lite pengar för det ;) ^^eheh 

 

     

smååå , kissarna som ä så gosiiga ♥♥

men ajah , ska dra ut nu så hejdååå ;) ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards