Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Amanda - 27 december 2011 18:01

 


nu har jag packat klart :D , men nu ska jag äta så  hejdåå ! bloggar på lördag / söndag då jag kommit hem :D

Av Amanda - 27 december 2011 10:24

Heej , igår kunde jag inte blogga för då hade vi strömavbrott nästan hela dan   .men  igår så , åkte jag bobb, tränade lite inför lima också åkte jag spark sedan vid nio nån gång i mörkreet :D ^^  och det var de jhag gjorde igår ..  ---->  jag ska lägga in bilder på julen strax . men inte i det här inlägget .. 


men imorn , ska jag ,pappa,matilda och måånga från skidsyttet  till lima på skidskytte tävling både, torsdag och fredag :) 

5-6 timmars bussåkning med skidskytte gänget .♥   så jag kanske inte kommer blogga så mkt mer idag , ska packa o sådär ^^ men kanske . 

 

Sm - boden i somras . :) 


hejdåå! ♥















































 

Ovido - Quiz & Flashcards