Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Härnösand! :)

Av Amanda - 30 mars 2011 17:33

Hejsaan! Idag så blev det ingen skola  ;) GOOD!

Och jah imorn blir det ingen heller! För då är det fotboll i långsele!

Ingen skola på två dar !

Det ända som var ett minus var att vi skulle vara på skolan 6:45 .. -.- Så trött!


Men idag så var  vi på technicus (stav)

& ja , då var vi där och gick runt och kikade på alla saker , Tandläkare, Brain boll , klättervägg, snowboard sak , experiement grejj, och aa mycket mer  ;D


Sedan skulle vi äta, vi fick välja mellan Big Boy och ngn pizza resturang ..

Jag & Evann gick på Big Boy, dom endaste tjejerna ! Alla dom andra gick på pizzan  ..

(det var ju killar på Big boy oxå men ... )


Ajah , nu börjar jag bara skriva ngt så ni inte fattar  ...


innan vi åkte hem så Köpte jag och Evann , en Cheerleader -docka!(Kajsa) Supergullig!

Man snurrar på en sak på ryggen så börjar den dansa! ♥♥


Sedan for man hem! Bussresan dit och hem var riktigt roliga! ♥♥

Oj,oj vad man skrattade på vägen hem!, (dit oxå )

Men ajah, nu ska jag plocka ihop till fotbollen imorn i långsele;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards