Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Amanda - 13 mars 2011 16:33

Det här inlägget ska gå snabbt så jag hinner klart med det inann internetet sluta funka! Så inte så mkt text , :) Nu kommer bilderna :D

 

'Haha, fotar typ allt ;D(knäppA JG.. )        

hade  verkligen tråkigt i torsdags så gjorde om en gammal bild ;P ?''    

Kamera?    

Min lilla Findus!♥  

 

Aa, ni får kort på kläderna imorn :D 

För nu ska jag duscha , och ha ett litet spa :)

Så hejjsveejs!  

Av Amanda - 13 mars 2011 10:23

Hejj,! Igår åkte jag Pappa & matilda till Östersund! ♥

Vi skulle ha åkt på storsjö badet , men jag är lite förkyld och johanna har magjsukan igen -.- Så vi skulle åka sit igen om nån vecka :)

 

Men vi gick på stan , matilda köpte ett par nya skor eftersom hennes BÅDA skor har gått sönder ..

Hon köpte ett par lila Converse aktiga skor .. ;)

 

 

 

Men ajah , efter att vi köpt matildas skor så gick vi och åt på MC ,Där åt ag  Hot wings som är supergoda , tar alltid sånna, :D

Sen var det en marknad ,typ 5 påsar med bröd för 100 :- ?

Superbilligt ! Så vi har jätte mycket bröd hemma nu , för en påse innehöll kanske 20-30 mackor ..

 

Sen så gick vi på Åhlens, och där  köpte jag en Tröja ♥

hade velat köpt ett par byxor som passade superbra till tröjan men har ju beställt kläder redan .. :)

 Ni kanske får bild på den imorn :D

 

En supersnygg , Vår,höst jacka!

Såg jag och måste verkligen köpa den hiih, :)Bilder imorn! ..

 

Oj, det här blir ett långt inlägg :D

Efter vi varit på stan ,så åkte vi till faster och åt, sedan åkte vi hem :)


Men ajah  nu har jag berättat lite nu ska jag göra något annat :)

Så hejsvejs! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards