Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Amanda - 5 mars 2011 17:06

Hejj bloggen!

Nu har Therese åkt hem ;(

Men vi har haft super roligt! 

 

Oj,oj går inte att beskriva allt roligt ;)

Men inatt så fick våran katt kattungar ,så jag therese & matilda ,sprang upp & ner hela tiden för att kolla om hon fått en till ;D♥♥

Så gulliga! ni kommer få bilder på dom och namn ♥

Men en kattunge dog , ;(

Så vi hade en  lite begravning idag för han/hon  Örjan lasse noname ...

 

Men nu ska ni få bilder , och sen så har jag inte så mkt att skriva om ..

Mina kort, vann ju såklart ...    

När vi satt &  kolla på filmerna hihi ( vi tänkte kolla på the grudge men då var vi så uppskrämda typ så vi kollade typ bara början ,. ;Dhaha ♥       

Vi var så skrattiga imorse! och matilda tog kort! heh♥   

Såhär ser jag ut då jag tok skrattar ! , hah, bjuder !     

Jag & laban :)  ♥♥♥♥ 

Päron soda!♥ 

My♥ som är så gullig! men hon är jätte klen jämfört med dom andra kattungarna ,, ;(    

Igår 'natt' då Therese borstade mina tänder haaha, !♥

 

Men jätte roligt har vi haft! 

Och kommentera om ni kommer på några jätte söta namn till 5 kattungar (vet inte hur m,ånga tjejer elr killar det är ..  )


Men hejjdå! hörs imorn! ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards