Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Amanda - 24 mars 2011 16:39

Hejjsan bloggen! ♥


Blev ingen mer bloggning igår ;(

Jag sov , hihi ♥ Usch så trött jag är!

men idag så ska ni få bilder sen tävlingen & lite övriga bilder ;) Tex på kattungarna! För nu har dom blivit lite större så nu går det att andvända 'lätt' blixt!


Och jao, sen så har jag väl inte så mkt att skriva om ... ?^^

Ehmm, jojuste i fredags så kom mina kläder från H&M ! ♥

Ni kommer få se en tröja idag, men dom andra kommer väl eftersom antar jah ,:D

     

Så gulliga! ♥♥Fick bild på alla ;) Helsvarta- Laban♥Den med vit ''nos'' & lite svart - Pricken . Helsvart med vit hals - Kitty;) (egentligen kallar matilda den för tut, men det verkar så oseriöst så jag kallar den för Kitty ;) fast Tut är ju oxå gulligt men .. Och sen har har vi sist men inte minst! Findus! ♥Brun-vit ♥ 

På middan vi var på Efterrätt &''maten'' ♥

Kött & ris med bearnaise sås (stav) 

Efterrätt - Päron, pärsika , choklad pudding - grädde - choklad sås :)Möms!    

Jag på prisutdelning ;) (dålig bild)

   

Findus - Laban-Pricken -Tut(kitty)♥  

Jag & min nua tröjja! ♥

    



Typ en sån här jacka vill jag ha till Hösten-Våren ..

Tror jag ...


Men ajah nu ska jag göra en ny header ! Så hejsvejs! ♥ Pöss!


Ovido - Quiz & Flashcards