Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Lizz & Tove ♥♥♥

Av Amanda - 26 mars 2011 18:51

Hejj, idag var det ju tävling ;D

Var där och kollade istället det var supertråkigt att stå & kolla på och vänta till (dom i ramseles skulle tävla ) Men roligt att hejja på alla ♥

Men ajah , jag fick komma hem lite tidigare elr ah inte hem men till Lungsjön ;)

Stannade kvar hos Anna & Olof ;D Eftersom mamma& pappa skulle åka och köpa nåh kött ..


Men då åt jag där & kollade på deras nya SUPERFINA häst! ♥♥

Kommer nog vara mycket där till sommarn (Då Enya inte är  'hemma'' ..♥)


Ahmen, nu så ska jag & matilda ha en liten film kväll ,med Sex and the city &Livet på andra sidan SÅ Hejjsveejs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards