Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Amanda - 28 augusti 2010 20:22

Imorn är det Fotbolls match i näsåker !<3 Önska oss Lycka till!

 och efter matchen blir det Skidskytte träning i sollefteå ;s !!


Men jag har tråk och jag har hållt på och gjort en liten dans till en låt med Flo Rida ,Club can't handle me ... men man ser tyyp inte vad jag dansar så jag laddar bara upp en bild ;P


Har inget att göra men Emila och Alwin är här så jag ska väl gå upp till dom snart (:<3

  

Men nu ska jag gå upp Hejdå !<3(:  

Av Amanda - 28 augusti 2010 17:13

Idag har jag varit i sollefteå och då var jag med
Smilla <3(:

vi gick runt och kikade på nästan alla affärer ;P (:

jag köpte väldigt lite  en blommig tröja som jag velat köpt jätte länge (: nästan 2,5 vecka *(: Smilla köpte jätte många saker och jätte fina var dom!(:<3

 

 

hahah okcås kollade vi på skor <3(: ni ska få ngr bilder på det nu ...

 

 

jag ser lite missbildad ut , som vanligt ;P hah <3 nu ska ni få se på skorna fast inte så himla bra bilder men jag älskade skorna fast det var klack på dom ...... (: jätte skönt att gå i dom <3 nu på skorna 

 

  

   min sko är med vita byxor (dålig bild !)

 

en till bild ;P

 

<3

Nu kanske ni ser dom skorna jag ville ha lite bättre? ;P 

men nu ska ni få se lite bilder från igår med matilda och på skolan (: 

 

  

   En bild från när jag och matilda var nere hos Anna , Lizz <3(:nu kmr en bild från skolan sedan får det nog räcka ;P

  

Sorry för bilden Matilda! :P

 

Men hejdå!(:

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards