Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Sollefteå med Smilla!<3(:

Av Amanda - 28 augusti 2010 17:13

Idag har jag varit i sollefteå och då var jag med
Smilla <3(:

vi gick runt och kikade på nästan alla affärer ;P (:

jag köpte väldigt lite  en blommig tröja som jag velat köpt jätte länge (: nästan 2,5 vecka *(: Smilla köpte jätte många saker och jätte fina var dom!(:<3

 

 

hahah okcås kollade vi på skor <3(: ni ska få ngr bilder på det nu ...

 

 

jag ser lite missbildad ut , som vanligt ;P hah <3 nu ska ni få se på skorna fast inte så himla bra bilder men jag älskade skorna fast det var klack på dom ...... (: jätte skönt att gå i dom <3 nu på skorna 

 

  

   min sko är med vita byxor (dålig bild !)

 

en till bild ;P

 

<3

Nu kanske ni ser dom skorna jag ville ha lite bättre? ;P 

men nu ska ni få se lite bilder från igår med matilda och på skolan (: 

 

  

   En bild från när jag och matilda var nere hos Anna , Lizz <3(:nu kmr en bild från skolan sedan får det nog räcka ;P

  

Sorry för bilden Matilda! :P

 

Men hejdå!(:

 

 
 
Ingen bild

Mathilda A-.-

22 september 2010 17:40

Eeeh, Kan du ta bort den bilden på mig helst! ?

Amanda

22 september 2010 18:09

asså vrf vågade du inte säga det på skolan , jag frågade dig såhära ska jag ta bort bilden elr och du bah , ne det går bra elr nått sånt ? , men visst okey ..

 
Ingen bild

m.a

25 oktober 2010 14:22

Ja men ta brt den då!!?

Amanda

25 oktober 2010 14:34

Jaa , glömdee ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards