Amandiis Blogg !

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda - 16 augusti 2010 08:47

japp nu har jag kommit hem från lägret / sluut ! :)


vi har åkt rullskidor ungefär 2 mil pär dag (:

och sprungit i går på tävling , kom 2:a


på kvällarna så var jag med Amanda Nicolina felicia agnes och Jacob <3(:


vi  hann faktiskt bada en kväll <3(:

också första dagen hann jag köpa lite kläder <3(: kanske kommer en bild på en sak som jag köpt ?<3(:

  Det här är en av de saker jag köpt <3

jag i bílen på väg till lägret ;P(:


  


Jag på en slags gunga ;P <3 men jag har inte så många fler bilder elr joh det har jag men orka ladda upp dom ;P ska spela lite sims 2 nu <3(: puss hejdå   

Av Amanda - 12 augusti 2010 22:20

hejj nu har jag kommit hem ifrån lägret <3(:

lägret är i fyra dagar och det här var bara första och jag är helt sluuut!

vi ska hyra en stuga på campingen i sollefteå imorn , i tre dagar <3(: så vi slipper hålla på att pendla varenda dag , från lungsjön till sollefteå ? ;P

Första passet så sköt vi i en timme (:



sedan så gick vi alla ner till skidstugan för att äta middag ;P

sedan så dushade vi och började byta om till vårt andra pass , Rullskidor <3

roligt roligt <3(:


och imorn så ska man ladda för springning <3(: hoppas det blir regn för det är så

:himla skönt att springa i regn <3(: fast inte hellregn då<3 ajah det här är mitt sista inlägg för veckan för jag är ju i sollefteå fre, lör och sön så bye bye puss <3 

Av Amanda - 11 augusti 2010 09:19

God morgon !<3

vaknat ganska tidigt utav att Halvan elr tufs tog in kattungar elr så var det råttor , jag såg dom inte johanna är så dum så hon kan inte skilja mellan råttor och kattungar?! men dom var död?:(

Men jag ska gå upp och äta frukost så vi hörs ! <3 Puss



Av Amanda - 10 augusti 2010 21:02

Idag har jag varit ute och sprungit eftersom jag inte gjorde det igår (:

också  har jag följt med pappa till sollefteå och gått på Lidl och så <3(:

och imorn ska jag väl inte göra så mkt heller :(

om jag inte kan vara med ngn ,

kolla in min och Amelies blogg LiieMandiis.bloggplatsen.se?

ingen bild idag :(

Hare bra puss <3  

Av Amanda - 10 augusti 2010 10:05

Hejjsan <3 igår så gjorde jag typ ingenting men jag gick ut i regnet med paraply / stavning och mobil för att ta kort (:det blev väl inga bra kort men ni ska få se 2 elr 3

En bild i blomrabatten (:


  Den här bilden är väldigt konstig ;P Men Enya tog den när hon var här så  jag ladda upp den / om ni nu ser så är det ingen fjortis bild !   

(: Den här blomman är faktiskt jätte fin i verkligheten <3(:     ska ladda upp en till bild sen så , ska jag väl fixa lite mer på bloggen och så , väntar på att liie ska logga in på msn ;P

  

   Hahah , bjuder på den <3(:

Av Amanda - 9 augusti 2010 15:57

 Men jag har iallf hunnit tagit lite bilder idag ;P


här kommer dom <3:)



så det var fler bilder men just nu så orkar jag inte ladda upp fler !   

Av Amanda - 9 augusti 2010 10:18

En bild till <3(:

 

 

 

 

 

en bild på mig men nu får det räcka med mig ! 

nu ska det bli Enya <3

 

 

 

Me and Enya <33 sötis hon är <33(: 

synd att hon åkte hem till shlm i fredags !:( <3

    

Av Amanda - 9 augusti 2010 10:09

Hej god morgon igår var jag hos Kristoffer och anton och sedan blev det fotbolls träning <3 kul som vanligt :)

har inga bilder från gårdagen så jag laddar upp ngr bilder från sommarlovet <3(:  

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards