Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

nya kläder <3(:

Av Amanda - 25 augusti 2010 16:29

 Hejj nu har jag kommit hem från skolan <3(: ska ta en billys pan pizza lite senare (:

men igår när vi kom hem efter skolan så fick vi lite kläder av Eva-Lena <3(: Jättefina <3

Ett par jeans tights och linnen T-shirtar  en hel hög <3 och ett par under kläder och .. ar , väldigt kul , och idag  ¨på rasten så kom hon med en påse , och i den så var det örhängen ;P<3(:

och lite smink fick vi också <3(:


men snart så fyller jag år och jag har inget att göra så jag skriver en önske lista , och om vad jag ska köpa när vi är i solle på fredag <3(:

1: jag vill ha en system Kamera <3(:

2: pengar ,såklart <3(:

3:sport-bh .....

4: lite kläder och så (:

sen inge merah tro jag <3(:


och på fredag ska jag  köpa en blommig puff tröja som jag egentligen skulle köpt förra veckan men fick ingen då , men nu har mamma lovat <3(: också ska jag leta efter ett par , riktigt Ljus blåa jeans tights ? <3(:

men nu har inte jag så mkt att mer berätta om så , puss och kram / Amanda

 
 
...

...

25 augusti 2010 16:45

Ofta! snacka om att härma ha en systemkamera, du brukar ju aldrig ta kort, jag stör mig så hemst -.-.- ! gRATTIS I FÖRSKOTT _;D

http://...

Amanda

25 augusti 2010 16:47

vadvet du om att jag inte har tagit ngr kort i sommar ?! ... jag och enya har nästan nördat min kamera?? , Tack 3(:, du har inte änns en system kamer ? hur kan jag då härma diig?....

 
.....

.....

25 augusti 2010 16:46

fjortis?! ;OOOOOOOO

http://.........

Amanda

25 augusti 2010 16:48

nee , youre a fjortiiisssssss

 
.

.

25 augusti 2010 16:52

Ja du härmar mig för jag vill ha n sån, inte för att va elak med du är säämst att ta kooort,

http://.....

Amanda

25 augusti 2010 17:09

Men asså herrrreeee guuuudddd !! jag hade tänkt köpa en sådan tröjja för länge sennn!!!!!!!!!!!!!!!!!du kanske härmar mig för att jag vill ha en sån ,

 
ofta

ofta

26 augusti 2010 16:29

Men ofta, tror du seriöst att jag tror på det
?, Asså jag hadde en sån där träja typ 1 och en halv vecka innan jag åkte till egypten, -.-
Shiit, åh det verkar som att du inte tkr jag får
vara med mathilda.a, du ba hon kmr börja vara med dig om
typ en vecka men jag hadde fel det tog bara 1 dag -.- Vadå får man inte ha kompisar lr måste man vara med dig & evann hela tiden?!

http://ofta

Amanda

26 augusti 2010 20:55

Neejj! det var inte så jag menade hah(: asså innan skolan började frågade hon om jag ville vara med henne på skolan , och då sa jag så hära , men amelie kmr säkert vilja va med dig efter en vecka elr nåt sånt , det var där jag ksrev : Jag hade fel det tog bara en dag ? ... ASSÅ SLUTA KOMMENTERA OM DU BARA SKA KOMMENTERA amen shiit jävla härmis , lögnare !! och så ? ... låt bli bara !! tänk på att det kan vara du som har fel ! elr tror du att du har rätt hela tiden ? ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards